wies-ingrid-kelly-rebecca.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom opons reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waarwij ons bevinden en waarwezijn geweest! Meer informatie overons en deze reis diewe gaan maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Wij zien julliegraag terug opons reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met ons gaatmeereizen!!!!

Groetjes,

Wies-Ingrid-Kelly-Rebecca

Reacties

Reacties

Marc

Ben je al vertrokken

msmits25@hotmail.com

Hola dames ik wil jullie graag volgen met jullie America avontuur. Mirrian

Hedwig

ik wil wel eens weten waar jullie allemaal uit gaan hangen ;-)

Tonneke

Uiteraard wilen wij, mijn aanstaande pleeghondjes en ik, weten hoe jullie grote Amerika avontuur verloopt.

Wilma en Jan

We vinden het heel erg leuk om jullie reis te volgen

Marion

Zo hier ben ik dan al :-) Ik ben zeer benieuwd naar Florida dus ik zal regelmatig browsen. Veul leut!

mols275@home.nl

ik wil jullie wel volgen lijkt me geweldig grt jeanne

anneke

leuk om jullie straks te volgen door Amerika.Je reist dan mee! liefs van Anneke

leo Schuermans

jullie zijn nog niet weg toch?

San en Su

We vinden het hartstikke gaaf voor jullie. Wij zijn errug benieuwd wat jullie gaan beleven.

jeanne rekkers

heel veel plezier en ook ik wil jullie graag volgen op deze reis. alle vier heel veel genot op deze reis.

carla mutsaers

He Ingrid en Wies,ik heb deze link van Rian doorgekregen en ik ga jullie reis zeker volgen1
Alvast heel veel plezier met de voorbereidingen.
groetjes Carla

Patrick Hultermans

Zeg maar als de taxi moet komen voorrijden.

marielle & marjo

Wij gaan het 2 e deel volgen, eerste deel liggen wij in de Spaanse zon!

Corné en Monique

Wij reizen graag met jullie mee.

wilma.brand@home.nl

Ben ookheel erg benieuwd hoe de reis zal zijn, vandaar keileuk dat ik zo op de hoogte wordt gehouden. Dikke kus x

Hanneke

Heujjjjjjj!!!
Helemaal leuk man!!! Ik volg jullie graag, vind reisverhalen helemaal geweldig.. met mn ogen dicht ben ik dan ook effe weg (okee, nadat ik gelezen heb dan hè ;))
Kei veel plezier!!!
Groetuh!!!

José

Ja! Ik ben altijd enthousiast als het om reizen gaat hè. Dus zeker nu het om jullie reis in Amerika gaat. Als ik niet in de koffer mee kan reis ik toch op deze manier mee! Veel plezier met de voorbereidingen!

Groetjes José

Ingrid v G

Niet dat ik het echt wil weten :)
Ik zit de 1e paar dagen in Vlissingen, verschil moet er zijn, toch?

Inge Smulders

Lijkt me geweldig om hier te volgen hoe jullie reis verloopt

Groetjes Inge

Inge Smulders

Lijkt me geweldig om hier te volgen hoe jullie reis verloopt

Groetjes Inge.

Hannie

Hoi Ingrid,
Het is bijna zover ik wens jullie een goede reis. En een hele fijne vakantie. Ik ga jullie volgen. Groetjes hannie

Monique huijbregts

Hey, veel plezier daar in de States. Ik ga jullie natuurlijk volgen en doe ze vast de groeten in Ny en zeg maar dat de Fam. Goossens ook nog komen. Xx

Leo en Ingrid

hoi dames hoe is het daar al van de jetlag af

Leo en Ingrid

Let op de kilo`s he, zo te zien smaakte het

jeanne mols en de rest

zo te zien was de burger lekker.geniet er van dames..

Corné en Monique

Heel gaaf dames. Moge de rest van de reis ook zo luxueus uitpakken.
Tot mails

macalaki

Gave Limo en heb wel trek in een m&m-tje. Veel plezier en we blijven jullie volgen.

Leo

he meiden ik zie dat jullie het goed naar je zin hebt hou vol en maak veel foto`s zodat we mee kunnen genieten

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!