wies-ingrid-kelly-rebecca.reismee.nl

dag 15 Animal Kingdom en Magic Kingdom

hallo daar,

Vandaag heb ik maar een kort verhaaltje en dat komt doordat wij vandaag maar liefst 15 uur hebben doorgebracht in twee disneyparken. Dus je begrijpt ik heb er geen kracht meer voor. Ik zit dit nu te typen om half 1 s'nachts.
Wij zijn vandaag geweest naar Animal Kingdom en Magic Kingdom. Wij waren vanmorgen in Animal Kingdom en zijn eerst op safari gegaan en dat was geweldig in enorme grote auto's werden we door het park gereden en langs de wilde dieren af. Was erg leuk om te zien. Daarna gingen we naar een show van de Lion King en dat was zo geweldig. De muziek, kostuums, acteurs en decor en verlichting. Je werd er gewoon ontroerd van. Als je cirque du soleil kent dan is deze show er zeker een deel van zo goed zat hij in elkaar. Daarna hebben wij nog even gekeken bij Mount Everest en daar hebben Kelly en Ingrid ingezeten. Ging loeihard. Wij zijn na de middag naar Magic Kingdom gegaan en daar schrok ik van de enorme mensenmassa dat waren zoveel mensen. Heb ik nog nooit gezien. We zijn in verschillende atracties gegaan waaronder ook die van Its a small world. We zaten met zijn vieren in een bootje naast elkaar gepropt. Kon mijn voeten niet bewegen en het leek wel een sardienenblikje zo zaten wij tegen elkaar aan. Ik was blij dat ik er uit kon. Maar daarna hebben wij dit park helemaal (maar dan ook helemaal) bekeken en onze voeten deden verschrikelijk zeer. Maar ja er kwam ook een lichtjesparade waarvoor je al anderhalf uur van te voren op de stoeprand moest wachten. Maar dat was ook de moeite waard. Dan krijg je in de donkerte nog een lichtshow op het kasteel geprojecteerd en daarna een prachtig vuurwerk. Nou dit alles was om 22.00uur vanavond afgelopen en daarna gingen wij in grote groepen naar de monorail om gebracht te worden naar de transportbus. Deze bus moesten wij op wachten en we waren om 23.20uur bij de parkeerplaats van Animal Kingdom waar onze auto aan de andere kant van de parkeerplaats helemaal alleen nog stond. Dus weer even lopen. Dus nu eindelijk thuis na 15 uur. En weet je morgen hebben we nog 2 parken maar die gaan we even inkorten zodat we ook nog even kunnen zwemmen.
Ik ga nu eindigen want ik heb er echt geen kracht meer voor

groetjes van 4 paar vermoeide voetjes

Reacties

Reacties

Brigitte

hahaha wat schrijf je toch leuk en wat een belevenisses. Goed de voetjes omhoog af en toe...en GAAN!

Ingrid

Wat vervelend, hebben jullie vermoeide voetjes?
Heb wel met jullie te doen hoor.....
Geniet ze daar van de parken morgen en de heerlijke zon!

hannie

vandaag jullie reisverhaal gelezen en de foto's bekeken zo te lezen en zien genieten jullie erg van de reis.
geniet nog maar even verder

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!