wies-ingrid-kelly-rebecca.reismee.nl

dag 17 en dag 18 twee hele vermoeide reisdagen vanuit Orlando-New York-Tilburg

Hallo trouwe volgens van ons blog,

Dit gaat het laatste verhaal worden van onze geweldige reis door Florida. Wij zijn op woensdag 11 april vroeg opgestaan om ons huisje weer keurig netjes af te leveren aan de eigenaars. Na alles geinspecteerd te hebben zijn we rond 10uur in de ochtend vertrokken. Op de route naar het vliegveld zijn we eerst gaan ontbijten bij Waffles. Je raadt het al weer eten, maar we wilden een goede ondergrond voor de rest van de dag hebben. Daarna zijn we een beetje gaan rondrijden om de buurt tussen Kissimee en de luchthaven te verkennen. We moesten de auto inleveren omstreeks 3 uur en daarna inchecken voor het vliegtuig naar New York. We kwamen aanrijden bij Dollar en meteen werd de auto gescand en ze wisten precies te vertellen hoeveel km we gereden hadden en dat was omgerekend zo'n 1550 km. Ook kwam er een man die de koffers uit de auto haalde en op een kar zette om ons te brengen naar de balie van Delta Airlines. Het ging allemaal heel vlot. We konden daarna meteen weer door naar het vliegtuig. We vertrokken om 17.00uur en kwamen om 19.30uur aan op JFK in New York. We voelden wel dat het een stuk kouder was dan alle dagen daarvoor. We hebben nog wat gegeten en gedronken en zijn om 22.00uur weer ingecheckt bij KLM om te vliegen naar Amsterdam. Dit was een enorm vliegtuig met 2 verdiepingen. Naast ons was de trap omhoog. Bizar toch. We zijn al wat eerder vertrokken en kwamen om 11.10uur Nederlandse tijd aan op Schiphol. Kelly en Rebecca hadden s'nachts wat geslapen en Ingrid ook wel een uurtje of wat. Maar ikzelf ben even weggedoezeld toen de stewardess me wakkermaakte voor het ontbijt. Na de landing zagen wij in de bagagehal dat er verschillende mensen op ons stonden te wachten. De ouders van Rebecca, tante van Rebecca, Illona, Bart en de kids en Patrick broer van Ingrid. We kregen alle 4 een prachtige roos van de moeder van Rebecca. Dit was ontzettend lief. We zijn met zijn allen eerst lekker koffie gaan drinken bij natuurlijk Starbucks.

Daarna gingen we allemaal naar ons eigen huisje. S'middags kwamen Kelly en Rebecca nog langs met ook weer prachtige bloemen en een tegoedbon voor een etentje als bedankje. We zijn daar ook heel erg blij mee. Als ik dit zit te typen is het 21.30uur en ik probeer het vol te houden tot 22.00uur dan ben ik vanaqf gisteren 10uur in de ochtend al wakker zeg maar. Het valt niet me maar zo overwin je de jetlag het snelst.

Dit was het einde van mijn reislog en ik wil graag iedereen bedanken voor jullie reactie's of in ieder geval het volgns van ons.

Bedankt allemaal het was een onvergetelijke reis

groetjes van ons alle vier Wies-Ingrid-Kelly en Rebecca

Reacties

Reacties

Cor

Fijn dat de terugreis goed is verlopen, welkom terug. Nu alleen nog even de jetlag verwerken en dan kun je er weer tegen aan

Angelique van Mook

Wat mooi dat jullie zo'n fijne vakantie hebben gehad en weer gezond en wel terug zijn in ons koude kikkerlandje. Voor zometeen welterusten! En ik kom graag een keer naar jullie verhalen luisteren.

rian.

Hey dames,

Ik heb iedere dag jullie verhalen gevolgd en foto's bekeken, en gezien dat jullie geweldig hebben genoten, veel hebben gedaan en gezien, een belevenis om nooit te vergeten.
Wies ook weer heel huids aan nederlandse bodem, alle vliegangsten overwonnen, dus op naar de volgende reis....
Ingrid het was bijzonder jullie zo te zien genieten.
Nog lekker een weekend bijkomen en dan snel weer eens tot ziens.

Groetjes van Rian en Fam.

Hanneke

Hè, wat moet ik nu gaan lezen voordat ik ga slapen??? Hihi... ;)... Hartstikke bedankt dat ik jullie avontuur ook mocht volgen... op grote afstand heb ik meegenoten.. Thanks!

Tonneke

En eenmaal thuis was er koffie met gebak, welkom thuis bloemen, twee stuiterende viervoetertjes, cadeautjes..................het was een feestje haha. Ook ik heb genoten en niet alleen van jullie verhalen en foto's maar van twee schatjes van hondjes en jullie fijne huis. Hoop dat jullie vannacht een beetje hebben kunnen slapen. Tot snel X

Thea

Welkom thuis. (In ons kikkerlandje)

Ik "wij" (heb mijn meiden veel laten zien van AMERIKA dmv jullie foto's) heb genoten van jullie uitgebreid verslag van een SUPER reis door Amerika.

Rust lekker uit en ENJOY all your memories.......

X Tee

carolinevanveen@home.nl

Welkom veilig thuis!!!Kom snel een keer op herhaling voor de foto's ..heb een klein vermoeden dat ik nog maar een fractie van alle gemaakte foto's heb gezien...

Thea en Kees Mathijssen

Bedankt dat wij mee mochten genieten van jullie fantastische reis naar Amerika.

kaat 1

Haai meskes,
Welkom thuis :-D . Wat hebben jullie een SUPER-vakantie gehad zeg (en wij ook een beetje).
Kan niet wachten tot er in Tilburg ook een Starbucks komt. "only a matter of time" voor we hier aan de caramel macchiato (240 calories) kunnen. mmJammie!

kaat 1

of een frappuchino....ôk lekker!

Corné en Monique

Welkom thuis en bedankt voor de reis. Dankzij het reisverslag hebben wij ook een beetje vakantie gehad.

Hopelijk is de vakantie verlopen zoals je van te voren had verwacht Misschien wel meer.
Geniet nog een paar dagen na van het goede weer, het vele lekkere eten, het Amerkaanse leventje en het vakantiegevoel en dan op naar het gewone ritme.

Groetjes.....

GJ

Dames, wat een verhalen en foto's in een woord geweldig! geniet er nog even van voordat je hier weer het "ritme" oppakt.

groetjes
GJ

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!