wies-ingrid-kelly-rebecca.reismee.nl

dag 16 Hollywood Studio's en Epcot onze laatste dag in Orlando

Hallo allemaal in het koude Nederland,

Ik schrijf jullie voor de laatste keer vanuit amerika kissimee orlando. Vanmorgen zijn we weer op tijd opgestaan en zijn we nog de twee laatste parken gaan doen. We gingen als eerste naar Epcot om onze auto te stallen en vandaar gingen we met de transferbus naar Hollywood Studio's. Dit park hebben wij rondgelopen en ook overal ingezeten zoals in een trein die ging langs allerlei filmactie's met ontploffingen, water en veel spektakel. Ook hebben we weer een 3D film gezien met de Muppets. We zijn ook naar de movieride geweest met oude fragmenten die nagespeeld werden uit films. Was allemaal erg leuk. Maar rond half 2 hadden wij gezien wat we wilden zien en gingen weer met de transfer naar Epcot. Daar wilden we ook in verschillende attractie's maar er waren wachttijden van ruim 80 minuten en Fastpasses(waarop je een tijd kunt bespreken) waren al voor de gehele dag gereserveerd. Het was bloedheet zo'n 30 graden dus wij besloten om ons laatste uren door te brengen bij ons zwembad . Eerst wat te eten gehaald en nog een lekkere milkshake als toetje en we hebben dat heerlijk opgegeten bij onze pool. Daarna wat zonnen hangen en liggen en vooral zwemmen. Vanavond zijn we voor de laatste maal hier nog Sushi gaan eten en hebben we nog wat kleine dingetjes gekocht. Onze koffers liggen al klaar met bijna alles erin. Nog een paar dingen wassen en drogen en strijken en het gaat schoon mee naar huis. Wij hebben hier een wasmachine en droger en dat is toch wel heel fijn. Straks als we thuis komen gewoon alles terug in de kast schoon en gestreken. Nu ga ik eindigen en ik spreek jullie weer als wij thuis zijn. Ik laat alles weten over de terugreis die morgen om 3 uur gaat beginnen met een vlucht vanuit Orlando naar New York en om 23.00uur vanuit New York naar Amsterdam daar hopen wij om op donderdag 12 april om 12uur s'middags te landen en dan zijn we weer op Nederlandse bodem. Ook weer fijn. Wij hebben het hier geweldig gehad en ontzettend veel gezien.
Het was heel bijzonder en speciaal om zoiets met de kids te doen en het is heel erg leuk geweest. Het gaat snel voorbij en soms zeggen we wel eens oh ja dat hebben we gedaan en dat hebben we gedaan. Het gaat zo snel dat je soms vergeet wat je al gezien hebt. Het was heel veel en we hebben dan ook geprobeerd om alles in een notedop te doen. Het is vermoeiend, daarom soms even een dagje rust, maar het was de moeite waard.
Groetjes van ons vanuit een nog zonnig Florida 30 graden en jullie horen donderdag van ons hoe de reis is verlopen.

doei allemaal
Wies-Ingrid-Kelly en Rebecca

Reacties

Reacties

Tonneke

Geweldige dag weer geweest dus. Ik ga hier vanavond ook mijn laatste wasje draaien omdat het er voor mij morgen ook op zit. Ik heb genoten van de tijd in jullie huisje en van die twee superlieve schatjes.......die ga ik serieus ernstig missen! Safe trip home en tot morgen.

Jessica

Goede reis terug strakkies!! En tot donderdag! Liefs de buren xx

carla mutsaers

Nou zeg heb zojuist een uurtje alles zitten lezen en bekijken dat was me wel een reis zeg!Zoveel indrukken,maar goed dat je veel hebt opgeschreven en gefotografeerd.Super om op terug te kijken vooral omdat je dit met zijn vieren hebt gedaan.
heel veel groetjes en tot gauw weer een keer,liefs Carla

jessica

Echt gaaf wat jullie allemaal hebben meegemaakt.
En ook heel leuk om te lezen, maar ook fijn als t morgen 12 uur is! Een veilige terugreis en tot snel! XXX

kim

nou tot donderdag hoor!!!

José

Dankjewel voor alle uitgebreide verhalen, zodat ik 'n beetje heb kunnen meereizen! Jullie hebben echt 'n fantastische reis gehad met z'n 4-en, fijn om daar op terug te kunnen kijken! Have a good flight back home!

jeanne rekkers

ik heb het geweldig gevonden die reis van jullie. edankt voor de mooie verhalen. kom veilig thuis.

jeanne rekkers

een vraagje nog heeft helen megens een moeder die ans heet, als dat zo is ken ik haar. als helen die helen is, weet ik ook dat ze een zoon heeft. als dit allemaal zo is zie je maar weer dat de wereld niet zo groot is.
liefs en groetjes aan jullie vieren.

Cor en Helen

Jullie hebben met jullie verhalen ons weer even teruggebracht naar onze favo vakantiebestemming. Ik heb stiekum het vermoeden dat het niet de laatste keer is geweest dat jullie in de "sunshine state" zijn geweest.

@Jeanne, het is inderdaad die Helen Megens

leo

nou dames compliment voor de leuke verhalen, het was net of we erbij waren erg leuk.
wel weer blij als jullie weer terug zijn hoor.

Wilma

Hey dames,

jammer dat het er bijna weer op zit voor jullie!! Jullie hebben volgens mij een geweldige tijd gehad, ben heel benieuwd naar de verhalen.

Goede reis terug en tot gauw!

xxx
Wilma

kaat 1

Vond het geweldig om alles mee te beleven. Als jullie 25 jaar getrouwd zijn doen we het gewoon nog een keer oké? Maar dan wil ik wel mee.....ik begin vast te sparen.
Als het goed is zijn jullie nu weer in het land, ik hoop dat we elkaar snel zien om de rest van de verhalen/foto's te horen/zien.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!