wies-ingrid-kelly-rebecca.reismee.nl

dag 10 van Fort Myers Beach naar Bradenton

Hallo iedereen die ons volgt,

Ik schrijf mijn verhaal altijd sávonds voordat ik naar bed ga ook nu weer. We zijn vandaag aangekomen in Bradenton ons laatste hotel voordat we morgen aankomen in onze villa in Orlando. Het weer is op dit moment best spannend met erge onweer en thunderstorms zoals ze dat hier noemen, daar wordt je niet vrolijk van. Gisteren was er in een andere staat een enorme tornado waar veel verwoest is, dus wij hebben het hier niet zo op en ik ga dan ook niet naar bed voordat het weer gezakt is. We zijn vanmorgen weer vertrokken uit Fort Myers Beach om 9.30uur en richting Bradenton gereden via de kustlijn. We kwamen ontzettend leuke plaatsen tegen zoals Venice en Sarasota etc. en we hebben ook op een hele grote pier gestaan een heel eind in de zee. Op deze pier staan mannen, vrouwen en de kinderen te vissen wat een heel leuk gezicht is. EDr wordt vanalles gevangen ook grote roggen en andere vissen. Het is zo leuk om dan ook te zien dat de pelikanen ronddobberen op de zee en andere pelikanen met zijn zessen tegelijk overvliegen. Je waant je in een heel andere wereld. Zo met die heerlijke zon op je en het witte zand eromheen heerlijk gewoon. We zijn lekker iets gaan eten (alweer hoor ik jullie zeggen) in een gezellige strandtent en hebben heerlijk gegeten. Dit was in Sarasota. Het is daar een heel gezellig plaatsje met heel veel strand tenten , restaurants en stranden. Ook prachtige huizen te zien. We zijn nadien doorgereden en zagen onderweg dat Badabing die voorheen op de Bredaseweg zat is verhuist naar de omgeving van Bradenton (zie de foto) hahaha. Wij hebben nadat we ons hebben aangemeld in ons Best Westernhotel Manatee te Bradenton ons eerst lekker opgefrist en zijn daarna weer gaan brassen in de grote Outlet Mall. Hebben weer leuke dingen gekocht. Nu ga ik nog een uurtje of wat wachten totdat de storm en onweer is gezakt voordat ik ga slapen. Morgen horen jullie weer van ons als wij zijn aangekomen in Orlando. We krijgen volgens het weerbericht een tweetal dagen iets minder weer met af en toe een regen of onweersbui maar daarna staat hij weer hoog aan de hemel. Heerlijk toch!!!!

Groetjes vanuit een onweersachtig en stormachtig Bradenton
Wies-Ingrid-Kelly en Rebecca

Jacqueline

Heeey, het ziet er allemaal geweldig uit en leuke verhalen en foto's..geniet van jullie villa de komende dagen...wordt wel afkicken thuis van de fastfood en koffie...:-)

Ellen

Iedere dag kijk ik vol spanning naar jullie nieuwe reisverhaal. Het is steeds weer anders en super leuk. Geniet maar lekker. Groetjes

helen

oh meissie, n bietje onweer....erg he daar alsof dun hemel op zijn kop staat inderdaad maar even later weer stralend weer.
Morgen dus op naar the happiest place on earth,zo benieuwd wat jullie daar weer meemaken, denk bij jullie eerste plons in je privezwembad maar ff aan ons...hihi, kaat en ik nemen er morgenmiddag tijdens onze sexandthecity-dag wel n neutje op de goeie afloop en gaan samen sjeloers zitten wezen ok...nee hoor het is gegund, dat weten jullie xxxx