wies-ingrid-kelly-rebecca.reismee.nl

dag 9 de reis van Naples naar Fort Myers Beach

Hallo allemaal,

Hier weer een verhaaltje vanuit Fort Myers Beach vandaag.
Vanmorgen zijn we rond 8.30uur gaan ontbijten en hebben de koffers weer in de auto gezet om weer te gaan verkassen. Vandaag gingen we rijden vanuit Naples naar Fort Myers Beach. Dit tochtje duurt op papier 1 uur en 19 minuten. Maar wij kwamen pas om 4uur in het hotel aan.
Dat lag dan ook geheel aan ons zelf, omdat we ten eerste de binnenwegen en helemaal langs de kust zijn gereden en ook hebben we nog heerlijk op het strand gelegen en hebben in de Mexicaanse Golf gezwommen.
We zijn vertrokken vanuit Naples en gereden via Pelican Bay en daar zagen we prachtige huizen en lanen met groene palmen. Het was prachtig. Toen we dfaar langs de kust reden zagen we plotseling free valid staan en we zijn daar gestopt. Dat betekende dat ze voor jou gratis de auto gaan parkeren als je daar gebruik maakt van het restaurant of bar of terras. Nou dat was een schot in de roos want we kwamen op een leuk stekkie terecht. We stonden bij een heel leuk lokaal restaurant met daarachter een geweldig terras op het strand en daar om heen allerlei mensen die gingen zwemmen, of met de jetski het water op. Wij hebben daar iets lekkers gedronken en zijn daar even gaan zitten. Was helemaal geweldig. Daarna wordt je auto weer voorgereden als dat vraagt en kun je verder.
Wij zijn toen gereden naar Sanibel en daar waren weer van die prachtige stranden. Maar we wilden naar Sanibel Island. Dit eilandje heeft de prachtigste stranden van de wereld wordt gezegd. Dus wij richting dit eiland. Nu met ons nog velen want we stonden al zo in een soort file. Deze file ging heeel langzaam richting dit eiland. Maar we zagen dat we een hele hoge brug over moesten met aan beide kanten een reling van ongeveer 70 cm en maar 2 rijbanen. Was weer een hele nieuwe ervaring. Op deze brug zaten verschillende zee arenden te wachten om een vis te pakken uit zee, dit was zo mooi om te zien en ik heb er zelfs een op de foto kunnen zetten. Ook vlogen de pelikanen om je heen zoals bij ons de meeuwen en de duiven. Het is zo apart allemaal. Nu aangekomen op dit eiland stond er een bord geen alligators voeren langs de weg. Als je dat leest denk je die zitten hier toch niet meer maar blijkbaar op sommige plaatsen wel. Wij zijn doorgereden op Sanibel Island en hebben eerst wat gegeten en gedronken en toen richting het strand gereden. Was een helemaal wit strand met heel veel schelpen in allerlei maten. Wij hebben hier een paar uurtjes doorgebracht en hebben in de zee heerlijk gezwommen. Het water was gewoon lauw. Daarna zijn we terug gereden naar ons hotel in Fort Myers Beach. Dit hotel staat een beetje achteraf maar dat is niet erg. De kamers zijn weer enorm, met een huiskamer en een aparte slaapkamer en badkamer. je weet niet wat je ziet kijk de foto's maar eens. En zo hadden wij dus 2 kamers. Na gedouched te hebben zijn we naar de eerste Outlet gereden tussen Naples en Fort Myers. Hebben alle vier hele leuke dingen gekocht. Morgen gaan we weer richting Bradenton dan krijgen we ons laatste hotel voor Orlando.
Maar dat hoor je morgen weer.

groetjes van Wies-Ingrid-Kelly-Rebecca

Geert-Jan

Dames, Jullie blijven me verbazen met mooie verhalen en foto's dat ziet er goed uit daar, the real American way!
Geniet ervan, dat doen jullie volgens mij, en ben benieuwd naar jullie ervaringen in Orlando

groetjes Marion en Geert-Jan

Jp Conny

Nou het ziet er allemaal geweldig uit, maar rebecca kijk jij goed uit want je wordt veel te bruin.en Kelly moest jij poepen zo te zien wel op die éénen foto.
Geniet allemaal nog en veel plezier. Groetjes ons xxxx

Peter Smits

Dag Wies en familie,

Wat ziet het er allemaal geweldig uit! Ik word er helemaal enthousiast en jaloers van... Geniet er van, want volgens mij gaat de tijd daar snel!

Groetjes Peter

Patrick

Ladies in the USA,

Leuke en gave verhalen om te lezen. Ga zo door en na de vakantie komt Sonja om de hoek kijken.

Corné en Monique

Prachtig weer, mooie stranden en wederom lekker eten. Geniet....

Angelique van Mook

Wat een gave foto's weer! Om jaloers op te worden! Ik wil ook!!!!!

Leo

nou nou wat hebben jullie mazzel, een mooie reis en goed weer en veel te zien kan dat alemaal in jullie bolletjes, blijf schrijven dan genieten wij ook!!!

Ingrid van den Brekel

Hoi Wies en familie,

erg leuk om jullie verhaal steeds weer mee te mogen maken. Jullie beleven het wel daar. En dan dat mooie weer, dat wil ik ook.......!
Het is jullie gegund ik blijf jullie volgen.
Nog veel plezier en geniet ervan.
groetjes

Cor

Zo leuk om te lezen dat jullie zo genieten van je reis. Het is allemaal zo herkenbaar voor ons.