wies-ingrid-kelly-rebecca.reismee.nl

dag 7 onze laatste dag in Key West

hallo iedereen,

Vandaag is het weer de laatste dag in Key West.
We hebben vanmorgen wat uitgeslapen en zijn om 8.30uur gaan ontbijten. We mochten kiezen uit verschillende ontbijtjes. We hadden weer heerlijk gegeten.
Het hotel is net iets uit een film, allemaal vrouwen die allerlei taken hebben, De een doet buiten alles om het zwembad en anderen doen de kamers en in de ruimte waar het ontbijt werd gegeven, staat een hele grote stevige vrouw in een hele aparte pyamabroek te koken. Wat ze overigens echt lekker doet. We moeten telkens lachen want we denken steeds dat we in de film zitten van Gooische Vrouwen. Als je die film kent gingen ze daar naar een plaats in Frankrijk waar allerlei dingen gedaan werden. Nou zo voelen wij ons ook in dit hotelletje, het is meer iets van 'maak je hoofd eens lekker leeg'.
Maar goed wij zijn aan het zwembad gaan liggen en hebben vandaag een heerlijke rustige dag gehad. Je ziet allerlei vrouwen en het is wel lachen hoor. De een is nog mannelijker dan de andere en ook erge flinke dames erbij, Voel ik me heerlijk slank bij. Ook was er een stel dat weer vertrok en daar kregen wij een enorme pizza van die ze hadden gekocht, maar de pizza niet meer opaten. Nou wij hadden er met 4en heerlijk van gegeten. Nadat we uitgezwommen waren zijn we gaan douchen en zijn we gezellig naar Duvalstreet gelopen, vandaar zijn we naar Mallory Square gegaan en daar zie je zoveel leuke dingen. Allerlei straatmuzikanten en straatacteurs. Wat heel belangrijk is is de zonsondergang die is echt fantastisch daar. Vanmiddag hadden we om de zon ook een regenboog en dat was heel apart heb ik ook een foto van gemaakt.
Daarna zijn we weer naar Duvalstreet gelopen en zijn we bij een restaurant gaan zitten en hebben weer heerlijk gegeten. We hebben zelfs een gerecht gedeeld, want de portie's hier zijn niet op te krijgen.
Daarna op zoek naar een kopje koffie wat hier best moeilijk is, want dat kennen ze na een bepaalde tijd niet meer.
Maar goed we hebben onze koffie nog ergens op en zijn weer terug gegaan naar het hotel.
Nog even een afzakkertje op en nu nog onze roodverbrande armen, benen en rug insmeren dan heerlijk naar ons bedje toe.
Morgen een hele lange rit voor de boeg naar Naples dwars door de Everglades. Wordt weer prachtige dag.
Tot morgen weer en groetjes van ons vieren

Wies-Ingrid-Kelly-Rebecca

Corné en Monique

Een vrij kort bezoekje aan Key West heeft een humoristische indruk gemaakt, zo lijkt het. Lekker eten en uitgaan in een heerlijk klimaat.

helen

heerlijk weer dat verhaal, en heerlijk gevoel he wies, I know the feelin'....op naar de volgende milemarker zal ik maar zeggen....tamiamitrail, ze komen eraan....goeie en vooral mooie reis naar jullie volgende bestemming...wat n indrukken allemaal he, ik houwer so vahan...x

Cor

Een lange rit maar wel een mooie rit door "the Glades". Doen voorzichtig en geniet er van