wies-ingrid-kelly-rebecca.reismee.nl

dag 6 en onze eerste dag op Key West

hallo iedereen daar in het koudere Nederland,

Wij hebben weer het nodige meegemaakt en gezien vandaag. Zijn al vroeg om 8uur ongeveer vertrokken vanuit Miami Beach richting de Keys. Nu je moet weten dat je maar 30 of 40 of 55 mijl mag rijden op de wegen en dat is echt niet snel. Wat ook erg opvalt hier is dat er niemand moppert in het verkeer er wordt ook heel weinig getoeterd naar elkaar. Maar goed wij zijn lekkeer op ons gemak richting de Keys gereden en het was bloedheet vandaag zeker 30 graden. In de auto gelukkig niets van te merken en ook niet in de shops of restaurants. Rond de middag reden wij op de Keys en zagen een KFC (Kentucky fried chicken) en zijn we gestopt om de inwendige mens maar weer eens te versterken. Het smaakte weer heerleijk zoals gewoonlijk. Daarna doorgereden naar Key West naar ons (gay ) hotel. Nou we kwamen binnen en het begon al goed, er kwam een zeer mannelijke vrouw naar buiten met een piepkleine chiwawa die ze uit ging laten. Het was geen gezicht, dus ons Kelly en Rebecca kwamen niet meer bij de tranen rolden over de wangen en ondertussen werd ik geholpen door een andere vrouw bij het inchecken. Het hotel heet Pearl en buiten hangen de regenboogvlag en de amerikaanse vlag. Toen we onze kamer hadden gekregen liep deze dame met ons door het gehele hotel. Wij kwamen in de patio en daar zat het vol medt vrouwen nou het voelde net of we voor de leeuwen werden gegooid. Net een film. Later bleek dat deze dames gezellig een praatje kwamen maken en het ook allemaal gezellig vonden. We zijn weer verder gegaan en naar een strandje gereden, maar die heb je hier weinig. We hadden er gelukkig een gevonden en hebben daar even lekker gelegen en Rebecca heeft even gezwommen, maar ze vond het vies daar net alsof ze op een grasveld stond zei ze. We zijn terug gereden en hebben met de auto de buurt verkend en we zagen dat Duvalstraat geweldig was. Zijn naar het hotel teruggegaan en hebben ons opgefrist en hebben te voet het gehele traject afgelegd. Overal bars, winkels, restaurants en veel gezelligheid.Ook veel dragqueens was wel lachen.

Ook kwam ik het winkeltje van ons Tonneke tegen heb ik even op de foto gezet, heeft ze niets van verteld tegen ons. We hebbrn weer erg lekker gegeten en zijn teruggegaan naar ons hotel. Daar was het volop feest net roze maandag in het straatje. Op onze kamer hebben we geen internet (wifi) en daarom zit ik nu midden in dit feestgedruis van ons hotel dit te schrijven. Vandaag maar een klein gedeelte foto's maar ze leken nogal op elkaar.

groetjes daar weer aan iedereen en tot schrijfs

Tonneke

Tja ik wilde jullie nog een leuke verrassing bezorgen hahaha, maar........foto???

Rian,

Hey Ingrid, en dames,

Leuk om zo iedere keer je foto's te bekijken, wat een belevenis voor jullie, en echte amerikaanse tafrelen.
Geniet er weer van en tot ziens

Groetjes Rian.