wies-ingrid-kelly-rebecca.reismee.nl

dag 5 en de laatste dag in Miami Beach ook Zwemmen met dolfijnen en Sea-aquarium en Aventura Mall

Hallo mensen die ons volgen,

Vandaag waren we weer vroeg op en zaten we om 8uur aan het lekkere ontbijt. Hier bak je de wafels zelf en ons Kelly was dat heel goed gelukt. Nadat we gegeten hadden stond onze auto weer voor het hotel en reden we richting de Keys om naar het See-Aquarium te gaan.

Vandaag ging het dan gebeuren zwemmen en knuffelen met dolfijnen. Toen we daar aan kwamen moesten we eerst even wachten want we waren iets te vroeg. Het was al lekker druk op de wegen en onderweg hadden we weer vanalles gezien zoals cruise schepen en prachtige huizen.Toen het aquarium openging zijn we eerst even rond gaan kijken en zagen allemaal leuke dieren zoals papegaaien, pelikanen in het wild en volgels met rode kromme snavels. Ook liepen er kleine salamanders rond. We gingen ook kijken bij de krokodillen en het leek alsof ze sliepen zo stil lagen ze erbij. Wed zijn naar 2 dolfijnenshows geweest en het was beiden erg leuk om naar te kijken. Hele slimme beesten. Toen mochten wij naar de balie om ons aan te melden voor het knuffelen en zwemmen met dolfijnen. En als ik het niet dacht ik moest zo'n stom swimmingsuit aan. Nou eerst alle sieraden verwijderen en dat begon al goed natuurlijk want ik krijg mijn ringen er nog niet af al had je het graag. Dus daar kreeg ik 2 handschoenen voor. Dus je begrijpt het al de andere 3 kwamen al niet bij. Kreeg een pak dat was inderdaad in mijn maat maar nu het aankrijgen nog. Nou dat was even werken want ik wil het aankrijgen en dat pak zegt ik ga dit niet doen. Dus je begrijpt wel hoe ik daar stond. Aan de andere had ik ook geen hulp want die zagen niets door de tranen van het lachen. Dus weer een poging gedaan en ja hoor het lukte. Nou ik kan je zeggen dat het voelt als een strak vel om je heen alleen denk je wanneer mag het weer uit!!!

Goed we mochten mee met een meisje die ons ging begeleiden. We hadden een groepje van 7 personen. Eerst mochten we de huid van de dolfijn voelen ik kon dit niet goed door mijn handschoenen dus ik met mijn arm en elleboog. Voelde aan als een soort leer. daarna mochten we de dolfijn even vasthouden voor de foto en later ook kussen, was heel apart. We hebben een drie kwartier doorgebracht en er werden allerlei foto's gemaakt. Daarna was het weer verkleden, maar ja moest dat pak weer uit en je moet dat eens proberen met een swimmingsuit wat nat is. Krijg je niet uit, Dus je snapt wel de rest weer lachen maar ik werd gelukkig geholpen aan twee kanten om dit gezellige pak uit te trekken. Nou ik kan vertellen dat dit een genot was. We hebben daarna een cd gekocht met vele foto's en mochten maar 1 foto knippen voor ons Facebook en mijn verhaal natuurlijk. Daarna zijn we terug gegaan naar Miami Beach en hebben we nog even op het strand gelegen tot 6 uur.

Daarna zijn we met zijn vieren een eindje Miami ingereden en dat was zeker een uur om te gaan naar de Aventura Mall. Ik kan je zeggen zoveel dure winkels bij elkaar had ik nog niet gezien. Onze auto werd door iemand weggezet en later teruggebracht nogal chique allemaal maar wel fijn, wij hoefden geen plaatsje te zoeken en het was knetterdruk. Hebben natuurlijk op het foodcourt wat gegeten en hebben even gewinkeld. Na een kop zeg maar een beker van een halve liter koffie zijn we weer naar ons hotel gereden. Hebben nog even op het terras gezeten en gingen daarna naar onze kamers. Morgen vroeg op om te verhuizen naar Key West en dat wordt ook weer erg leuk, want daar hebben we een soort dubbele kamer gehuurd bij hotel Pearl. En dit schijnt een hotel te zijn dat is voor dames (soms ook mannenstellen) stellen dus we zijn benieuwd en gaan het zien.

groetjes en weer tot morgen en bedankt nu al voor de erge leuke reacties op de verhalen en foto's

Wies

Reacties

Reacties

Tonneke

OMG....ik lig hier ook dubbel van het lachen om dat swimsuit gebeuren.......

Jp en Conny

Wat een ervaring hè met de dolfijnen , dat is iets dat vergeet je nooit meer. En Rebecca hebben ze daar ook brandnetel thee misschien beter. Wij hebben nu een goedkopen vakantie hahaha .groetjes wij xxx

macalaki

Het blijft leuk te lezen wat jullie allemaal meemaken. Die dolfijnen echt geweldig. Ah, zo'n swimsuit kleedt lekker af moet je maar denken Wies.

caroline

Jeetje wat zijn jullie grensverleggend bezig....t begon al toen ik las dat jullie er te vroeg waren...!!!! Te vroeg...Ingrid en Wies...te vroeg haha...gaaf hoor wat jullie tot nu toe allemaal al hebben gezien en gedaan...elke ochtend voordat ik ga werken start ik speciaal mijn pc op om jullie verhaal te lezen...we genieten op afstand mee!!!

monique

Hey meiden ontzettend leuk om jullie verhalen te lezen, en foto's te zien tis net of je er toch bij bent ( heb m'n koffer maar uitgepakt). Geniet ervan en heel veel plezier.

Thea Mathijssen

Toch staat zo'n zwemsuit je goed hoor, Wies.

Marian

Wies ik vind het verslag zo geweldig.Jij moet een boek gaan schrijven.groetjes en ga zo door.kus voor jullie en geniet er nog van.doei doei

twan en simone

Hallo dames,
wat fantastisch daar zeg!! ik zie heel veel fast-food en abercrombie.... leuk joh, en met die dolfijnen lijkt mij erg gaaf om mee te maken, ik zie jullie volop genieten, erg leuk om te zien.Wij genieten van jullie verhalen en foto's, leuk om te lezen en te kijken. geniet er met zijn allen van en nog heel veel plezier daar!! vele groetjes van ons.En Wies, erg stoer van jou om zoveel te vliegen, geen vliegangst meer neem ik aan, dus vanaf nu maar wat vaker vliegen??;-)

Marielle & Marjo

Snel ingelogd op jullie weblog na ons korte tripje Valencia, en meteen zien we jullie in jullie strakke pakjes voorbij komen tussen de dolfijnen !
Zo te zien op de foto's genieten jullie met volle teugen !
Veel groetjse M&M

jeanne mols

dames ik zie het allemaal wel jullie genieten er echt van.de foto,s zijn allemaal ff mooi en het was zeker wel mooi met die dolfijnen of niet wies hihihi leuk pak trouwens grt daar dikke kus van je buuvke

Ingrid

Heb vandaag pas jullie reisverhalen gelezen, nog niet eerder tijd gehad. Het zal jullie verbazen, maar hier moeten mensen gewoon werken! Ben helemaal sprakeloos, het is allemaal fantastisch! Wat zien jullie er goed uit in die pakjes. En Wies, ik begin eigenlijk te denken dat je ons voor de gek hebt gehouden met die vliegangst van jou. Je wilde gewoon wat meer aandacht dan de andere meiden! Geniet ze en ik blijf jullie volgen. Liefs, Ingrid xx

Cor

Leuk om te lezen, brings back memories. Have fun in the Keys en vergeet Mallory Square niet 's avonds

Angelique van Mook

Nou dames, het ziet er allemaal weer super uit! Lijkt me heel gaaf om met dolfijnen te zwemmen. Die wetsuit aan doen was misschien wat minder maar dat was het allemaal wel waard denk ik zo! Groetjes van ons viertjes.

Corné en Monique

Met dolfijnen knuffelen, een ervaring om nooit meer te vergeten. Dat nemen ze jullie nooit meer af. Wederom een mooi geschreven reiservaring.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!