wies-ingrid-kelly-rebecca.reismee.nl

dag 4 op 29 maart van New York naar Miami Beach

Hallo daar in Nederland,

ik zit weer achter mijn mini laptopje om het verhaal van de dag te doen. Vanmorgen was natuurlijk heel vroeg opstaan al om 6.15uur. Daarna weer lekker douchen en aankleden. Dan ga ik altijd als eerste kijken of er al reactie's zijn op mijn verhaal van de dag daarvoor. Vind ik zo leuk om te lezen. Na een klop op de deur waren daar weer Rebecca en Kelly met ons heerlijk New Yorks ontbijt met koffie. Was heerlijk. En wat denk je om half 8 gingen we weer vertrekken met onze limo (hahaha) naar JFK vliegveld. Dit duurt dan nog zeker een uurvoordat we er zijn. Ik had al buikpijn om weer in het vliegtuig te gaan. Maar ik dacht ook weer ik heb al zo veel gedaan dit stelt eigenlijk niets meer voor. Nadat we ingecheckt hadden hebben we weer een Starbucks koffie gepakt met natuurlijk een broodje erbij. Voor alle zekerheid heb ik toch een tabletje ingenomen. In dit veel kleinere vliegtuig zat ik naast Ingrid en ons Kelly en Rebecca zaten naast een andere dame. Ik heb tijdens de vlucht naar buiten gekeken en gewoon heel ontspannen gezeten. Ik was er helemaal blij van. Toen we boven Miami Beach vlogen zagen we de huizen met de swimming pools al. Op het vliegveld konden we meteen door naar de auto verhuur en we waren zo benieuwd wat voor auto we hadden. Bij de incheckbalie nog even alles nagekeken en natuurlijk bijbetalen voor de inzittendenverzekering (kl.......zz.....)maar ik liet ze zien dat ik in nederland lid was geworden van het verhuurbedrijf en dat we gratis een opwaardering kregen. Dat kwam in orde zei hij. Nou we zouden een Jeep Cherokee Lapredo krijgen dus wat gaat daar nu boven. Nou we vielen zowat van onze graad toen we de auto zagen wauw wat een car zeg helemaal tee gek.Kijk maar eens op de foto's. Na ingestapt te zijn en Rebecca achter het stuur zijn we weggereden vanaf het vliegveld Miiami naar Miami Beach naar ons hotel Blue Moon. Het was een geweldige rit met allerlei prachtige taferelen om ons heen. Grote huizen met daarvoor een hele grote boot aan de steiger je weet niet wat je ziet. Daarna kwamen wij aan bij ons hotel. We zaten net achter Ocean Drive. Na de koffers op de kamer gezet te hebben en even wat andere kleding aan gingen we richting strand. Het was daar echt helemaal wit zand, gekleurde strandrescuehuisjes en daaromheen allerlei prachtige mensen. Je weet niet wat je ziet. Zo'n blauw water geweldig. Daarna gingen we naar Ocean Drive en daar is het echt gezien en gezien worden. Hoe de mensen daar bij lopen je wilt het niet weten. De een met een bikini zo klein en daarover een soort netvest en dan zie je mensen helemaal getatoeerd en ook de auto's. De ene is nog mooier en groter dan de andere. Je kijkt echt je ogen uit. Als het donker is dan gaan alle lampjes aan en overal hoor je geweldige muziek. Het is echt een hele andere ervaring als New York.

En als je denkt dat New York duur is nou dan ga maar eens naar Miami Beach dan zie je heel veel verschil.

We hebben ook een hele bekende filmster gezien met zijn dochtertje. Iedereen riep zijn naam en hij knikte vriendelijk maar liep snel door. Ben zijn naam kwijt maar ons Kelly wist meteen zijn naam schijnt altijd in komische films te spelen.

Maar goed we zijn weer helemaal gewend en morgen gaan we zwemmen met de dolfijnen, dat lijkt me helemaal geweldig.Je hoort dan weer van me.

groetjes van ons uit het zeer zonnige Miami Beach (29 graden)

Reacties

Reacties

Tonneke

Wies...ik ben trots op jou, lekker ontspannen in het vliegtuig gezeten, keigoed hoor. Maar wie was nou die filmster? Hier verloopt alles hardstikke goed, wij genieten met volle teugen hahaha

Marian en Mart

Ik vind dit geweldig om zo dichtbij te zijn. En dat jullie zo genieten.ik pink even een traantje weg.kijk goed uit allemaal en heel veel plezier met de dolfijnen.xxxx

Jp en conny

Ja we zien dat het er geweldig is en dat je het goed naar je zin hebt maar geniet er zeker goed van want voor je het weet is het voorbij

Angelique van Mook

Hoi dames,

Klinkt allemaal helemaal super wat je verteld. En dan vandaag zwemmen met dolfijnen!!! Hoe geweldig is dat!!! Geniet er allemaal maar goed van!

Danielle

onwijs genieten, als ik dit zo lees! en zwemmen met dolfijnen lijkt me gaaf! veel plezier nog.

José

Het is écht niet te geloven wat jullie allemaal meemaken! Jullie zijn zélf de filmsterren! En Marie-Louise, petje af voor jouw schrijfkwaliteiten...het genieten spet er van af. Ook 'n petje voor het overwinnen van de vliegangst. Dan heb je wel 'n coctail verdiend! Geweldige foto's! En geniet van het zwemmen met de dolfijnen!

Rebecca haans

die hele bekende filmster hahahaha is Adam Sandler

miranda

ik ben NOOIT jaloers, maar damn nu wel!!!
dit lijkt me zo'n gruwelijk geweldige ervaring, volgende keer MOET je me meenemen als jullie persoonlijke fotograaf Wies!!
Damn wat een ervaring guys, have lots a fun vandaag en zwem ze!!!!!

miranda

heb hem ff gegoogeld maar ehm die adam wil ik best tegen het lijf lopen ;)

monique Huijbregts

Wies en de rest, ik word helemaal gek van jullie avontuur en foto's snik snik ik wil dit ooooooook!!!!!!!!

monique Huijbregts

groen van jalouzie

Ingrid van den Brekel

Wies,Ingrid, Rebecca en Kelly ontzettende leuk om te lezen wat jullie allemaal meemaken. Ik wordt er gewoon jaloers van. En dan nog zwemmen met dolfijnen, bahbah dat zou ik niet willen. Graaaaaaapje dat is eeeeeeeecht leuk.
Nog veel plezier daar in Amerika.

Fons Hultermans

Heb jullie verhalen en foto's gezien
geniet van jullie van jullie vakantie
ik lees de berichten wel bij marc.

groetjes Fons (papa)

macalaki

Heerlijk zwemmen met dolfijnen. Was vast een dolfijne middag. Wachten in spanning op jullie foto's. Kim leest ze 's morgens als eerste.

Corné en Monique

Zo te lezen is de vliegangst overwonnen. Volgend jaar Australië. Wij willen wel "chaufeuren".

Geweldige foto's van het glamoureuze Miami Beach, al die "sfeervolle" verlichting in de avond. Mocht je Brad Pitt tegenkomen vergeet hem dan niet de groeten te doen.

Marion

Hallo meiden, wat een gave vakantie he. Wies geweldig dat het zo goed gaat met het vliegen, petje af hoor. Mooie foto's en ik zie dat jullie vieren echt aan het genieten zijn. Mooie verslagen en ben benieuwd naar de dolfijnen. Enjoyy.

helen

need we say more......en er komt nog veel meer moois, leuk om te lezen dat jullie in nyc ervaren hebben dat je met tig mensen op n meter loopt en je elkaar niet raakt en zelfs aardig bent voor elkaar, zo herkenbaar....en dan heb ik t nog niet eens over de ervaring van dat heerlijk beach en aan de foto te zien...jawel...."onze" TGI's.....wij genieten mee op afstand, tot snel x

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!