wies-ingrid-kelly-rebecca.reismee.nl

vandaag de 2e dag dinsdag 27 maart weer fantastisch!!!

Hallo allemaal daar in het verre nederland,

Vandaag waren we erg vroeg wakker voor Amerikaanse begrippen nl al omstreeks 4 uur in de morgen, maar na even te blijven liggen ingedut en om half 8 echt wakker en eruit. Er werd op de deur geklopt en daar stonden ons Kelly en Rebecca met een heerlijke warme koffie en baggels. Ze waren allebei helemaal ontroerd door het feit dat ze daar allebei stonden aan een stalletje op de hoek van de straat tussen allemaal andere Amerikanen die gingen werken. Zomaar een stalletje waar iedereen een broodje pakte en koffie en dat al lopend opat op weg naar hun werk. Was een hele ervaring voor deze 2 dames.

Na ons te hebben gefatsoeneerd zijn we met zijn vieren naar een zaak gegaan die heet B&H en daar werkten tot onzer verbazing allemaal joodse mensen. Het leek een film. Allemaal keppeltjes op en van die pijpekrulletjes langs het hoofd, was heel apart. Maar die winkel was zo groot zoals alles hier. Heb er een fotocamera gekocht en die werd met een soort monorail van de bovenste verdieping naar de begane grond gedaan naar de kassa, was echt heel vreemd. Maar ja nu wel een fantastische camera rijker.

Daarna hebben wij de (ik weet niet hoeveel kilometers ) gezellig de gehele dag gelopen door een klein stukje van New York. Maar wat is dit fantastisch. Wij hebben nog nooit zo'n vriendelijke mensen meegemaakt. Zoveel mensen en toch niemand die tegen je opbotst en gebeurt dit toch dan heel veel excuses.

Ik heb vandaag aparte winkels gezien nou dat was een hele ervaring, zonder licht met heel veel prachtige mannen(met wasbordjes) en verlichte etalages binnen. Ook draaiden ze geweldige muziek en het rook heerlijk naar parfum. Zo leuk. Daar hebben ons Kelly, Rebecca en Ingrid goed kunnen inslaan wat kleding betreft en het merk heet AberCrombie&Fitch.

Daarna heel wat gebouwen gezien zoals Empire State building en Rockefeller Center ook St.Patricks kerk . We kwamen uit bij het Central Park en daar zijn we ingelopen met het prachtige weer wat we hadden. Heerlijk gelopen en genoten van eekhoorntjes en vogels. Opeens zagen we een ijsbaan waar mensen op gezellige muziek aan het schaatsen waren. Ook heel veel mensen die aan het hardlopen waren en aan het fietsen.

Toen zag ik iets wat ik altijd gezegd had eerst een hotdog eten in Central Park bij zo'n eetstalletje. Had ik al dikwijls in films gezien en dat wilde ik nu zelf. Was heerlijk, het zag er niet uit maar heerlijk. Toen doorgelopen naar Imagine van John Lennon. Daartegenover stond het gebouw waar hij gewoond heeft zie de foto maar met daarbij op de 4 of 5de verdieping witte kozijnen, daar woonde hij en voor de deur bij de busstop is hij doodgeschoten. Dit werd ons verteld door een man die daar werkte. We hebbendaarna een yellow cab aangehouden met een indiase meneer met tulband als chauffeur en hij reed ons terug naar het hotel.

Na ons te hebben opgefrist zijn we naar restaurant IchiUmi gegaan nou dat was smullen allemaal sushi, warme en koude gerechten, desserts en ijs was weer heerlijk.

En Arie, de dame bij de ingang zei enjoii en wij dachten komt zij daar ook op het NS-Plein in Tilburg HAHAHA.

Daarna lekker ergens koffie gehaald en nu lekker in het hotel en naar bedje.

Nu is het hier 21.30uur en bij jullie 3.30uur in de nacht als ik dit opschrijf.

Morgen weer een leuke dag in het vooruitzicht

groetjes aan jullie allemaal en tot het volgende schrijven

José

Tjonge jonge, nog pas enkele dagen weg en al zoveel beleefd! Geweldig allemaal, ik wil ook!!!!!! Geniet van alles (maar dat is al niet tegen dovemansoren gezegd zo te zien) en heel veel plezier!

Ellen

Het voelt alsof ik daar ben. Ik geniet mee.

lydia

Wies, je bent je roeping misgelopen: zo beeldend als jij schrijft, we wandelen gewoon met jullie mee!

Geniet maar fijn verder en wij genieten ook.

Jan en Wilma

Zo te zien hebben jullie het goed, geniet er maar lekker van, en dan die sushi mmmmmm, we zijn jaloers.

Astrid

Hallo vakantiegangers.

Wat heerlijk dat jullie zo genieten wij doen het werk wel!!! haha.
Fijn dat jullie zo enthousiast zijn en het werkt aanstekelijk.
Nog erg veel plezier.

Marie-Jose

Hoi Wies Ingrid kelly en Rebecca,

Leuk om jullie zo te volgen, geniet ervan en blijf vooral zo mooi schrijven.

Veel plezier met z'n allen.

Marie Jose

Corné en Monique

Mooie foto's, een geweldige ervaring tot nu toe, zo te zien. Volgende keer gaan we gewoon mee.
Wij wachten met smart op de volgende reportage.

Carin

Dames, je kunt zien en lezen dat jullie het prima naar de zin hebben.
Kei leuk hoor dat verslag en bijbehorende foto's.
Dames geniet van elke minuut!!

Monique Huijbregts

Tjeee heeeeeerlijk om de foto's te zien en jullie verhaal te lezen. Ik heb ook zo'n zin om te gaan. Iedere dag kijk ik ff of er al iets nieuws op staat. Lekker genieten daar. Xx

jessica

Hey, supervet tot nog toe dus! Echt gaaf voor jullie, maar ook hier om mee te kunnen lezen! Have fun!
XXX

Inge

Wat een geweldige dag hebben jullie weer gehad!
En zie je wel Ingrid het gaat allemaal goed.
Blijf vooral genieten, van alles!!!!!

helen

Hey lovely's...jaja ze zijn er...en hoe....leuk he vliegen! brrr.
Ga zo nog even foto's kijken maar wilde eerst reageren, konniewaxhtuh! ge-wel-dig om jullie zo te volgen en dat het genieten is, tja ik had niet anders verwacht, en dit is nog maar het begin wijffies....tot morgen denk ik...xxx

patricia

nou geweldig hoor , en wij maar werken. doen wij toch iets verkeerd , haha. geniet maar .En niet te veel lekkere dingen eten. groeten patries van de ...

Amy

Hallo tante wies, tante ingrid kelly en rebecca! Wat leuk dat we elkaar gistere konden spreken via skype! en ik wil vooral tante wies en ingrid heeeel erg bedanken voor mijn cadeau als ik 21 wordt. ik vind het echt heel leuk dat ik dan met jullie naar Amerika mag!!!!!! tante wies durft nu toch te vliegen!! :):):)
We houden de foto's dagelijks in de gaten en het ziet er echt al heel leuk uit! fijne dag nog vandaag want het is bij jullie nog maar 5uur en jullie zullen zo ook wel gaan eten. Wij gaan hier zo richting bed! Fijne dag nog en we spreken elkaar komende week nog!

xxxx