wies-ingrid-kelly-rebecca.reismee.nl

vandaag maandag 26 maart zijn de diva's aangekomen in New York

Op zondag 25 maart werd de klok weer een uur voorruit gezet zodat we een uur minder konden slapen.Maar was niet nodig we waren al om 8 uur wakker en zijn maar meteen begonnen met de koffers in te pakken.We willen niet veel meenemen maar dat valt erg tegen want je hebt het een en ander toch wel nodig.Het huis wordt ook weer helemaal spic en span schoongemaakt zodat Tonneke ons stulpje kan betrekken de komende 3 weken en zij komt onze 2 hondjes verzorgen.Nog even langs de ouders en broers en zus en dan kunnen we op maandag vertrekken.

Op maandag 26 maart om ongeveer 8 uur kwam Patrick ons ophalen en werden de koffers achterin gezet om richting Schiphol te vertrekken. Ik (Wies ) was erg zenuwachtig en ging dan ook met mijn pilletjes van de dokter mee naar Amsterdam. Na een broodje met moeite naar binnen gewerkt te hebben en een kopje koffie gingen we de koffers inchecken en moesten we even wachten tot 13.00uur om in te boarden. Bij binnenkomst in het geweldig grote vliegtuig vroeg ik om een glaasje water en vertelde de stewardess dat ik bang was om te vliegen. Ze vroeg mij waar ik zat en vanaf dat moment ben ik in de watten gelegd. Er was een stewardess die mij een spray gaf die ik op mijn tong moest spuiten , daarna kreeg ik een soort uitleg over het vliegen en telkens kwamen ze mij vragen hoe het ging en dat was er niet een maar verschillende stewardessen. Ik had een tabletje ingenomen en daar zou ik van moeten gaan slapen nou mooi niet ik was uit wakker.

Maar ik heb totaal geen angst gehad met deze vlucht alleen de landing was iets harder. Ik ben uitgestapt en heb de stewardessen hartelijk bedankt voor hun goede zorgen. Nu stond ik daar met Ingrid, Kelly en Rebecca in het grote New York. Bij de uitgang van het vliegveld na 1 1/2uur in de rij te hebben gestaan om het land in te mogen. Daar stond een man met een bordje Hultermans en de limo stond klaar, dus we konden instappen. We hebben zeker een half uur tot 3 kwartier rondgereden en vanalles gezien. Daarna naar het Hotel Candlewood en dat zag er allemaal goed uit. We hebben daarna nog iets gegeten en zijn nog wat winkels gaan bekijken. Tegen 9uur weer terug naar de kamer en nu ben ik dit verhaal erin aan het zetten. Bij jullie in nederland is het dan ook 4uur in de ochtend. We zijn nu wel moe en gaan lekker slapen om morgen weer verder te gaan met allerlei leuke dingen. groetjes weer en tot morgen (wies-ingrid-kelly en rebecca.

Reacties

Reacties

miranda

EINDELIJK! America here jullie come!!! Fijn dat de reis goed verlopen is, have fun!!!

caroline

Hoopte al op het eerste verhaal...dacht ff opstarten voordat ik naar het werk ga en kijken...gaaf hoor...en fijn veilig geland....en gelukkig Wies viel de reis mee. Weltrusten jullie en geniet straks van jullie eerste dag....

Mart Marian

Goooooooooodmorning NeeeeeeeeeeewYork,
Lekker vroeg wakker dan duurt de dag langer,waar brengt de LIMO jullie vandaag heen.HIHIHI
Lekker genieten allemaal.

Tamira

Good morning lovelies,
Well done Wieske...proud of yoy...no fear...and looking around. Dit you already found your camera?
Say Hi to the Big Apple for me.
Have fun....lots of hugs & kisses.
Dallas, Bodey, Jay-Jay, Cees & me

Arie

Halleeeeeeekes,

Wies especially for you Gary Brooker's
"No more fear of Flying"
en voor jullie allemaal: "Girl's just wanna have fun'.

ENJOY WITHOUT KOI

Ellen

Hoi wereldreizigers. Klinkt al super!
Ik heb steeds aan jullie gedacht.
Have fun.

monique huijbregts

tjeetje helemaal geweldig, jullie gaan het beleven. ik moet vaak aan jullie denken. geniet ervan. ik blijf jullie stalken

bye bye

Jessica

Hey luitjes kan ik jullie toch n beetje in de gaten houden zo he! Geniet ervan en niet te veel fastfood eej Kelly!

Tonneke

Hey meisjes, wat heerlijk dat jullie grote avontuur begonnen is. Geniet ervan. De foto's zien er gelikt uit hoor. Over gelikt gesproken......vannacht ook menig lik in jullie mogen ontvangen.........van de hondjes dan he haha. Ze hebben alletwee bij mij in bed geslapen, ik moest daar even aan wennen maar het prinsje en prinsesje hadden er beduidend minder moeite mee haha. Alles is goed gegaan, ik ben vanmiddag ook vrij dus zijn ze niet zoveel alleen. Enjoy in de wetenschap dat het hier goed gaat. X

Anette

Heey meiden,

Fijn om te lezen dat de reis goed is gegaan. Geniet van New York. En kijk je ogen uit!!!!
Groetjes.

Inge

Gelukkig is de vliegreis goed verlopen en zijn jullie veilig geland in New York,en nu maar genieten !!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!