wies-ingrid-kelly-rebecca.reismee.nl

We zijn er klaar voor!!!!

hallo allemaal,

Onze reis is helemaalvoor elkaar. Alleboekingen zijn gedaan en als laatste hebben we de stoelen in het vliegtuig geregeld.

Wies is hier wel een 9 maanden mee bezig geweest en heeft helemaal zelf alles los geboekt en uitgezocht. Ook kun je veel kortingen krijgen via ANWBkaart en via sites vanuit Amerika. Echt de moeite waard geweest als we zien wat we nu hebben en wat het prijskaartje dan is met de vlucht-hotels-villa -en gehuurde auto-en natuurlijk eerst hotel in New-York. Dus je kunt zelf veel regelen. Is ook erg leuk geweest maar intensief.

Onze reis gaat beginnen op maandag 26 maart en dan vertrekken we om 13.25uur vanuit Amsterdam richting New York City. Daar blijven we 3 nachten in het hotel Candlewood Suites vlakbij Times Square. Dat leek ons erg gaaf.

Op donderdag 29 maart vertrekken we rond het middaguur met het vliegtuig naar Miami Beach en daar aangekomen hopen we onze huurauto in ontvangst te nemen. We rijden dan vanaf het vliegveld naar ons hotel Bleu Moon vlak achter de hoofdstraat Ocea Drive en blijven daar dan 2 nachten. Op de tweede dag gaan we met ons vieren zwemmen met de dolfijnen (dit cadeau hebben we gekregen van ons Kelly en Rebecca) in Miami Seeaquarium. Heel spannend allemaal.

Op zaterdag 31 maart willen we vroeg vertrekken naar Key West deze reis zou ongeveer 4 uur duren en gaat over allerlei bruggen naar het puntje van Florida. We mogen hier ook de gehele dag over doen en worden dan verwacht in onze B&B Pearl en dat blijkt een hotel te zijn voor dames. Dus wie weet wat ons hier te wachten staat?????

Op maandag 2 april reizen we van Key West helemaal naar Naples aan de andere kant van Florida. De reis op zich zou ongeveer 5 1/2uur duren, maar hier gaan we weer de gehele dag over doen en we willen dan sávond aankomen in ons hotel genaamd Fairfield Inn & Suites. Hier blijven we 1 nachtje en gaan dan op dinsdag 3 april naar Fort Myers Beach.

Hier hebben we een hotel genaamd Hamton Inn en dat is vandaag maar een uurtje rijden, zodat we vandaag allerlei stranden gaan bezoeken. Heerlijk toch.

Op woensdag 4 april reizen we langs de kust naar boven en gaan dan in een 3 uur durende reis verspreid over de dag naar Bradenton. Hier hebben we een Best Western Hotel Manatee geboekt.

Op donderdag 5 april gaan we in de morgen vertrekken naar Tampa en St.Petersburg en vandaar door te rijden door het prachtige land naar Orlando (Kissimee).

Hier hebben we vanaf donderdag 5 april t/m woensdag 11 april een mooie villa gehuurd (met verwarmd zwembad jaja) . Vanuit hier gaan we 4 dagen Disney World en Universal Studio onveilig maken. De rest van de dagen gaan we winkelen, winkelen, winkelen en eten, eten, eten.

Onze koffers zijn zeker gevuld als we terug komen.

Dit is onze reis in een notedop en we gaan iedereen op de hoogte houden van elke dag en we gaan er natuurlijk proberen onze foto's op te zetten.

Tot het volgende verhaal....................

Wies-Ingrid-Kelly-Rebecca

Caroline

leuk en spannend hoor!!!

Amy en Stefan

Wij willen ook mee!!
We gaan natuurlijk alles volgen hahaha :)

theo.rian

Dat ziet er goed uit, ook echt iets voor Marie-l om dit allemaal uit te puzzelen, en nu maar genieten jullie samen, we lezen de reisverslagen wel!!

Groetjes van Theo en Rian

Marian&Ton

Wij vinden het knap hoor, dat je dit webblog gemaakt hebt!!! reizen natuurlijk mee, zijn erg benieuwd waar wij naar toe gaan, heel veel plezier, en vooral genieten!!!!!

Groetjes,
marian&Ton

Johan van Bragt

Je mag niet vloeken, maar GVD !!! wat ben ik jaloers !
Gaat leuk worden voor jullie, dat staat nu al vast.
Zal jullie met gepaste nieuwsgierigheid volgen.

Groeten Johan en Liesbeth natuurlijk.

kaat 1

kzou zo mee willen, maar dit is ook wel een beetje leuk (snik) :-(

helen

joehoe......daar gaan ze....bijna! wat dan wel jammer is, is t fit dat onze gezellige avondjes nu achter ons liggen, wij vonden t heerlijk zo betrokken te mogen zijn bij deze speciale reis!ga genieten lieverds en kom met prachtige verhalen en foto's veilig terug, dikke knuffel...

Tamira

Good morning Girls.

I'm so happy for you all and the chance you've got to go to The Big States, all together.

Enjoy your trip, the hamburgers, the giant shops, the flight (especialy for Wies), the Limo, the dolphins....and lots of others things.....a one in a lifetime chance.

Have fun.....and think about me, while i'm at work....while you whatch The Big Apple.

Hugs and kisses, kids, Cees and me...xxxx

Lydia

Meiden,

een hele fijne, zonnige en gezellige vakantie.
Geniet ervan!
Enne Wies.......neem een borrel, je bent er zo!!!!!!

knuf, Lydia

Brigitte

Nou meiden eindelijk is het dan zo ver! Ik ben benieuwd naar jullie belevenissen. Geniet met volle teugen!

Heel veel plezier :)

Angelique van Mook

Heel veel plezier samen. Een hele goede reis en geniet ervan!

Jessica

Lieve wies, Ingrid,Kelly en Rebecca!!
Een hele fijne vakantie!! Goede reis morgen!!
En lekker genieten!
Dikke kus Jessica

Ingrid van Huijgevoort

Een hele, gezellige, toffe, indrukwekkende en geweldige vakantie toegewenst voor jullie allemaal.

Geniet er vooral ontzettend van en Wies relax in the plane, komt goed hoor !!!!

Ik volg jullie op deze site, dus Big Brother is watching you.

Have fun.

Groetekes Ingrid

Wilma Brands

Hey meiden,

heel veul plezier in verre Amerika!!! Shop en eet ze en vooral geniet ervan. Wies je zult zien dat de vliegreis mee zal vallen ik denk aan je!!!

Ik volg jullie via de site!!

Have fun!!

Groetjes