wies-ingrid-kelly-rebecca.reismee.nl

dag 11 Bradenton naar Kissimee Orlando

hallo allemaal,

Gisteren ben ik afgesloten met het feit dat het flinkk zou gaan stormen en regenen, tenminste zo werd het verteld op televisie. Dus ik was op mijn hoed ivm tornado's. Nou helemaal niets gebeurd er zijn twee klappen geweest en het heeft wat geregend. Wij waren vanmorgen op tijd aan het ontbijt en hebben weer lekker gegeten. Zijn daarna om 9uur vertrokken richting Tampa en daarna richting Orlando. De bedoeling was om via St.Petersburg te gaan maar de weersomstandigheden waren niet zo goed om via die hoge bruggen daar te gaan. Wij zijn dus richting Tampa gereden en daarna wilde ik graag via Lakeland omdat daar hele grote ranches waren met witte hekken eromheen. Daar zouden dan vele paarden lopen. Nou we hebben 3 koeien en nog niet eens een geit gezien. Dat was dus niet zo. Wij hebben weer lekker een Starbucks opgezocht en weer die heerlijke latte machiato met caramel op.Daarna zijn we doorgereden naar Kissimee vlakbij Orlando naar de villa die we gehuurd hebben.Onderweg was er nog een ongeval gebeurd met een auto op de kop. Wij kwamen aan en moesten bij de voordeur in een klein kastje een code intikken en dan ging dit open en daar lag de voordeursleutel. Dit was ideaal. Wij naar binnen en onze monden vielen open. Eerst kregen we de eerste helf van een huiskamer met bankstel en grote tv daarna de grote eettafel voor 6 personen met daarachter de keuken met alles erin erop en eraan. Daarachter was de andere helft van een huiskamer, weer met een grote tv en een bankstel. Daarachter lag een grote slaapkamer met inloopkast. met daarnaast een grote badkamer met ligbad, douche en toilet. Aan de andere kant was een gang met daarin ook een slaapkamer met tweepersoonsbed en kast en daarnaast een kamer met 2 eenpersoonsbedden ook weer met een aparte badkamer met douche en toilet. Achter dit alles was een schuifpui en daar lad het zwembad mer verwarmd water al te wachten. Wij hebben alles eerst uitgepakt en opgeruimd. Er was nog een deur en die kwam uit in een grote garage waar een loei van een wasmachine en wasdroger stond. Wij zijn eerst even in de buurt gaan rondkijken en hebben weer wat gegeten bij shake a steak. Dit was fantastisch goed met heerlijke milkshake's.mmmmmmmmmmm.
Daarna terug naar het huisje en zwemkleding aan en lekker zwemmen dat was heerlijk.
We hebben onze wasjes eerst gedaan na 10 dagen en dat was weer heerlijk fris gewassen.
Wat later op de middag zijn we naar de Wallmart geweest en hebben boodschappen gehaald en vooral vanalles gekocht dat was weer leuk.
Toen we een anderhalfuur later weer in de villa waren hebben we besloten om ook nog even naar de Outlet te rijden en hebben daar weer Vans schoenen gekocht. Wat een heerlijk land om te brassen. Het was loeidruk hier maar we hebben (niet) het geluk dat het nog 2 dagen springbreak is. Dan is de jeugd helemaal los hier'. Maar goed we zijn weer teruggegaan naar het huisje en hebben nog cappucino op en even gezwommen. We gaan nu lekker slapen is nu al 23.30uur want morgen gaan we naar Disney. Dan worden we weer kinderen denk ik.

groetjes vanuit een zonnig Florida en groetjes aan jullie allemaal

carolinevanveen@home.nl

Blijft leuk die reis van jullie....gaaf allemaal...

José

Het goede leven!!!
Hoi hoi Ingrid Marie-Louse & co, wat 'n fantastische reis hebben jullie toch. En dat jij die de afgelopen maanden zo hebt samengesteld Marie-Louise, geweldig! Roeping gemist? ha ha. Blijf nog lekker genieten van alles daar, want voor je het weet zijn jullie weer in ons koude kikkerlandje. En blijf ons vooral voorzien van al die gezellige verhalen. Groetjes José

Cor en Helen

Doe je Mickey de groeten van ons